Förkyld!

Under natten har jag blivit så hysteriskt förkyld. Det smög sig på tillsammans med mitt jetlag runt 3 - 4 på morgonen och nu 12 timmar senare är jag säker på att jag kommer dö. Jag är säkert jättetrött och vill sova men mitt dunkande ansikte överröstar det. Nu har jag givit med mig och tagit min dos av Benza Block som är ännu en såndär fantastisk, lifechanging sak som Japan har att erbjuda.

Jag har skrivit kärleksbrev till Benza Block i bloggen förut men jag kan nog aldrig prata nog om hur underbart det är med ett piller som gör livet sådär mysigt och oförkylt...

Det värsta är ändå att efter jag krypit till körskolan och klarat deras körtest (det var ju iof bra) så har jag alltså prov och uppkörning för körkortstillstånd imorgon och med min tur så kommer jag väl ha hjärnsvikt vid det laget.
Det verkar även som att en av mina fiskar blivit på smällen, så nu ska man bli mormor mitt i allt.

Nu ligger jag och mumsar i mig popcorn som jag inte känner smaken av men dom kliar på så bra i halsen.

Kommentarer
Postat av: Arctic

Krya på dig! :)

2011-09-24 @ 14:10:37
URL: http://arcticsview.blogg.se/
Postat av: Victoria

Kanske har fisken lagt på sig lite istället?

Fast en graviditet skulle allt vara mer spännande~ ;D

2011-09-24 @ 21:44:08
URL: http://amagasa.blogg.se/
Postat av: Cat

Känns som jag kommenterar jättemycket idag, men din blogg är väldigt intressant! Är det någon skillnad med trafiken i Japan jämfört med Sverige? Har hört att åtminstone i Nagoya är de ganska galna och bryr sig inte om att ge tecken rätt osv.

2011-09-28 @ 17:46:54
URL: http://amaidango.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0