Vulkan, tvatt och verkligheten hemma

Idag har vi varit i stort sett hela dagen pa stranden och nu pa kvallen har vi atit middag pa hotellrummet, sett pa film och vikt tvatt. Tvatten har vi slapat med oss i bilen hela dagen sa allt ar torrt och det ar grymt att ha lite rena klader pa sig! Vi ar i Taormina just nu precis vid Etna sa henne har jag tittat en massa pa hela kvallen, hon ryker och gloder pa. Imorgon tar vi bilen dit for att se pa lavan fran hennes utbrott 2002-2003 nagot sant (som var min forsta jordbavning, jag var i Grekland nar det hande och skalvet matte 6.3 nar det nadde varan o). Vi har aven inhandlat lite mer mat som vi ska ha med oss hem nu nar vi har chansen eftersom dom fortfarande hamstrar dar hemma. Jag hoppas verligen att kylskapet startat om ordentligt efter varje black-out sa att var frysta mat fortfarande ar fryst. Jag hade missuppfattat datumet pa biljetten och vi landar i Japan den 24:e sa jag maste ta tag i vardagliga saker som jobbet, skolan och korkortet.

Kommentarer
Postat av: Jenny Yu

Om ni har tur ligger kanske eran lägenhet på ett "strömavbrottfritt" område. Vi i Unoki har iallafall sluppit alla strömavbrott (både planerade och icke-planerade).

2011-03-18 @ 13:28:42
URL: http://puremelody.livejournal.com/
Postat av: FowZie - Felicia Aulén

FowZie är tillbaks på blogg.se igen!

Skönt att spela på hemmaplan!

2011-03-19 @ 01:06:39
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0