Morgon ärenden och macha


Det är så skönt att mat butiker antiken är dygnet runt eller öppnar tidigt, min favorit affär öppnar 7 så direkt efter att jag lämnat på dagis kan jag åka iväg och handla för veckan. Det är inte möjligt för mig att åka med båda barnen, speciellt Shingo bara springer iväg 😩

Nu är det också lite macha (grönt te) säsong igen, japaner dricker och äter saker med macha hela tiden men ibland så kommer det en massa olika snacks och t ex McDonalds har macha McFlurry osv. Om jag ska erkänna något så är macha glass något jag inte vågat prova än 🙈 trots att jag närmar mig 9 år i Japan!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, vad kul att du har börjat blogga igen! Välkommen tillbaka!! <3

2016-04-15 @ 20:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0