Hej på bloggen!

Hej. Om jag ens kan säga det, har säkert ingen kvar som kommer in hit. Men jag skriver ändå, för att det är kul och för att jag de senaste månaderna varit lite sugen!

Hej! Det har gått två år sen jag skrev att Shingo ska bli storebror och idag har jag två barn, en pojke (Shingo då) på 3.5 år och så lilla Kei, en flicka, som blir 2 i maj! Vi bor i Kyoto nu som jag säkert nämnt för många år sen att det en dag skulle bli flytt till och det har det blivit! 

Är ledsen för de kommentarer och mail jag fått som jag inte kollat eller svarat på, det var verkligen inte min mening!


Nu har det precis varit vårlov här i Japan och sakuran (körsbärsblomningen) blommar för fullt! I måndags började barnen på dagis, även lilla Kei börjar nu så vi har haft inskolning i 2 dagar. 

Ja men jag börjar lite så, kram och ta hand om er!



Kommentarer
Postat av: Christina

Vad kul att se dig i listan igen! :) Följde dig för några år sen och du finns kvar i min lista på Bloglovin! Hoppas få se mer :) kram

Svar: Tack så mycket och kram!
Mimi

2016-04-05 @ 21:39:09
Postat av: Nina

Åh, så kul att läsa! :) Precis som Christina följde jag dig så nu fick jag upp ditt inlägg i mitt flöde. Blev jätteförvånad och jätteglad när det kom upp :D

Svar: Tack :D så roligt att det fortfarande finns några kvar som vill läsa!
Mimi

2016-04-06 @ 06:31:24
Postat av: Ceres

Åååh som man längtat efter att få se dig blogga igen :D awesome!

/ Ceres

Svar: Tack <3 roligt att du kommer hit och läser!
Mimi

2016-04-06 @ 13:15:10
URL: http://ceresmoon.se
Postat av: Viktoria

Säger samma som Christina och Nina. Kul att du bloggar igen :) Undrar om du har en instagram man kan följa? :)

Svar: Roligt att du tycker det, tack för att du läser! Jag har en instagram men är inte speciellt aktiv, haha, så det händer nog mer här!
Mimi

2016-04-06 @ 18:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0