Hänger tvätt

 
Jag står och hänger tvätt i vårat underbara vår väder, just nu blommar träden och man behöver äntligen inte ha jacka på sig. Vi har ändå haft en rätt mild vinter så egentligen ska jag inte klaga men det är så skönt att ha mer än 1 grad inomhus.

Där jag bor nu ligger dock vid ett fot till ett berg och på sommaren är det så sjukt mycket insekter. Något jag inte klarar. Så jag står som en galning och häller vitt gift runt huset som ska ta hand om alla nedrans spindlar, kryp och TUSENFOTINGAR. Alltså tusenfotingarna jag har sett här har varit i storlek med något man köper i djuraffär... Så obehagligt. Yuck!

Nej nu blev jag lite äcklad av mitt egna inlägg, nu åker jag och hämtar på dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0