Iherb addict!

Jag har nog blivit en iherb addict. Japan har självklart detsom behövs för en bebis men varför begränsa sig närman inte måste? Jag tycker bl a att det är toppen med bebis gröt och det finns inte här, istället får barnen Okayu som självklart är ris. För att det ska bli matnyttigt kan man blanda det med bröstmjölk eller ersättning, med andra ord en massa extra jobb som man knappast jublar över som mamma. Att mitt stackars barn och grimaserar och får kväljningar när han får smaka är en annan historia.. Så då är det grymt att hemsidor som iherb.com finns!

Min order kom på 5 dagar direkt från USA och gick på 331kr inklusive frakt!

Jag beställde framför allt varor från Happy Baby som Organic piffs, baby oatmeal cereal (bebis gröt) och yoghurt bites. Jag beställde även två boxar Mum Mum från Hot Kid eftersom japanska baby senbei är alldeles för tjocka för Shingo och så Ella's kitchen! som också finns i Sverige!

Han är alldeles för liten för de mesta men det är ett förråd jag köpt till framåt, vi ska ju till Thailand i april och sen Sverige i Maj så lite mutor och så är det också ;D

För dom som blir sugna att beställa från iherb, finns givetvis mer än bara bebis prylar och dollarn är ju rätt billig, så kan ni knappa in min kod på er första beställning och få $10 rabatt på en order över $40 eller $5 dollar rabatt på Under $40! För mig täckte det hela fraktkostnaden ;D

Kod: BPW907


Kommentarer
Postat av: Sailor Plump

Gjorde en asgöttig beställning, och använde din kod! :D

2013-03-18 @ 19:21:17
URL: http://professionallyplump.wordpress.com
Postat av: Johanna S

Ellas kitchen är toppen. Använder det fortfarande fast min dotter blir 6 i sommar. Perfekt nödlösning om blodsockret sjunker och händerna är för smutsiga för att hålla i en frukt eller liknande. Inte så att hon får det ofta men toppen att ta till ibland.

2013-03-23 @ 21:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0