Redan februari?

Tiden går så fort att jag knappt hinner med! Tyvärr så är det fortfarande svinkallt i Tokyo och jag håller på att bryta ihop. Men det gör jag varje år i februari, jag är så trött på att konstant frysa, så trött på att betala dyr pengar för varmluft som bara pyser ut och försvinner. Nu får det ta och bli varmt snart.

Shingo verkar dock inte bry sig, tur det. Han har fått börja sova i egen säng den här veckan och medan jag ligger i fosterställning och förstår inte hur jag ska kunna sova utan min bebis så sover han mycket bättre än när han sover med mig.. De små liven är så modiga och självständiga och som mamma är man världens mest labila mes. Jag tänker inte ens skriva om hur Shingo satt fint i mitt knä under BCG sprutan och medan jag satt och grät och blev tröstad av personalen...

Nästa vecka är det alla hjärtans dag, dags att tänka ut vad jag ska koka ihop i år!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Naw så söta ni är :) Fin bild!

2013-02-11 @ 19:57:02
URL: http://lifebyjojo.wordpress.com
Postat av: Julia

Åh det är så roligt att läsa det du skriver! :)

Ni är så otroligt gulliga!!

2013-02-19 @ 21:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0