Alla hjärtans dag!

Glad alla hjärtans dag!

Idag har jag haft endast en sak på to-do listan och det är alla hjärtans dag baket såklart!

Det tog lite längre tid i år jämfört med innan men bakning och bebis passar rätt bra ihop, Shingo tog en tupplur med mig under jäsningen och tyckte det var himlans kul att se på när jag kavlade medan jag sjöng "En kulen natt" opera versionen.

Jag brukar i vanliga fall göra två saker men eftersom jag har Shingo nu så bestämde jag att ett bakverk får räcka! Så jag friterade donuts!

Shingo fick en bit leksak formad som en choklad bit :) den har varit en hit hela kvällen!


Kommentarer
Postat av: Tokyo - Love

Åh så fint! Gillar verkligen den japanska traditionen att man gör choklad eller godsakerna som man ger bort själv!

2013-02-14 @ 16:40:29
URL: http://sakuradesu.blogg.se
Postat av: Emma

Hur kunde du låta bli att äta upp dem? Dem ser jättesmarriga ut ^_^

Kram från Emma ^_^

2013-02-14 @ 21:41:07
URL: http://redlittlepanda.se
Postat av: Malin

Hej där!
Har följt din blogg i nått år nu och jag är glad att du fått en så fin liten familj därborta ^.^
Jag har bara en snabb fråga! Jag och några kompisar kommer åka och plugga japanska i Yokohama nu i Oktober, men jag funderar även på att börja en utbildning i speldesign därborta :)

Min fråga är, hur hittade du dina Game Creator studier? Vad krävdes för att söka dit? :)

Ha det bäst! :D

Svar: Min sprakskola hade en bokhylla fylld med en massa utskick fran olika skolor sa jag hittade deras parm dar :)
Mimi

2013-02-20 @ 13:11:53
Postat av: Patricia

Skaffa instagram! :D

Svar: Jag har instagram! Men den ar privat :) Ar ocksa valdigt dalig pa att anvanda den..
Mimi

2013-02-20 @ 19:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0