Världens bästa bebis 8 veckor!

Idag är världens bästa bebis 8 veckor gammal, 4 dagar ifrån 2 månader.
Han har blivit en riktig liten tjockis och han är sååå go. Jag har tur som har en sån lätt liten bebis, han pratar mest och sover och är bara sur när man är för långsam med maten. Han väger cirka 5,5 kilo och nu behöver jag inte längre vika upp storlek 56!

Jag är övertygad om att han vill bli läkare, det har han sagt till mig. Yuji har någon konstig ide om att han ska få välja själv? Pappor, vad vet dom liksom.
 
 
Jag känner inte av mitt kejsarsnitt alls i stort sett längre, det är väl om jag drar handen över snittet så känns det som min mage har somnat. Det är helt sjukt va kroppen är duktig på att läka sig.

Viktnedgång:
15 av 18 kg

3 kvar! Och det känns helt okej, känner mig inte stressad alls, upp till 6 månader hade jag gått med på att kroppen får för att återställa sig innan jag bryter ihop och börjar skriva dikter åt kroppen jag en gång hade men aldrig uppskattade.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad söt bebis c: Vad glad jag blir att allting har gått bra för dig under din graviditet!
Skulle du kunna göra en videoblogg på japanska någongång? Skulle vara lite roligt att höra :)

Svar: Jag ska forsoka komma till skott med en video!
Mimi

2012-11-23 @ 18:58:44
Postat av: Liiitza

Omg!!!!1 <3333

2012-11-23 @ 21:05:13
URL: http://www.liiitza.blogspot.com
Postat av: Kuu

Jag har sagt det förr och jag säger det igen.
Du har världens mest bedårande lilla unge.

Svar: Vad söt du är, tack :D
Mimi

2012-11-26 @ 13:19:55
URL: http://kumatoora.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0