Shingo 2 månader

Idag blir Shingo två månader. Så länge fast ändå så kort. När man har två månader kvar av graviditeten så har man en bra bit kvar. Men när man haft sin bebis i två månader så är det ingenting! Samtidigt minns jag knappt hur det var innan han föddes, vad sjutton levde jag för då?
 
 
Min lilla älskling väger 5600gram och är 59.5cm lång, en riktig liten knubbis har han blivit!
Han sover nu hela natten från 00:30/01:30 till 06/07 och sen efter lite mat så sover han igen till 10/11.
Han är en sån lugn och snäll kille, lätt att ta hand om och gör bara väsen för sig om det är något.
Han är super nyfiken och social, han vill helst stå upp och prata med folk, det är som jag sagt sen han föddes - han är världens sämsta nyföding.
 
Nu den senaste veckan/en och en halv vecka har han alltså börjat sova hela nätter och plötsligt börjat älska sitt babygym. Han tycker bäst om katten som blinkar i en massa olika färger och spelar ljud från skogen!
Något annat han älskar är sin pappa, hela han bara skiner upp när pappa kommer hem, pappa är myyyycket roligare än mamma!

Kommentarer
Postat av: Liiitza

Så sött att jag dör!!

2012-11-28 @ 23:06:05
URL: http://www.liiitza.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0