Choklad tofu!

Idag har vi firat min dag, det är egentligen inte min dag men Yuji tyckte jag skulle ha en "Thank you mommy" dag så jag har fått bestämma middag och haft en massa egentid. Han är en klippa min man. Men vi gick tillsammans till Seiyu med Shingo i bärsele och handlade (bl a ett 8GB minneskort till min systemkamera äntligen! nu kan jag ta ordentliga bilder igen) och snubblade över den här i tofu disken!
 
 
Dessert tofu med choklad smak! Jag har enooorma förväntningar ska jag säga, jag förväntar mig en kalori fri, nyttig choklad pudding som jag kan frossa i och sedan gråta över när den försvinner från kyldisken. Det här märket gör rätt rolig tofu dom har bland annat haft edamame smak och sesamfrön också.
 
Jag kommer antagligen bli något besviken, eftersom jag har så höga förväntningar men vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0