Äntligen ledigt!

Nu när körkortet är avklarat så känner jag mig lite vilsen.
Vad ska jag göra nu då?
Det var det sista jag hade att göra på min lista innan bebisen kommer och han kommer inte än på ett tag.
Ska jag bara gå och baka bebis nu? Nej jag får komma på något mindre mål att kämpa för!

Men just nu har vi bara Golden Week, Yuji och jag pratade lite om vi skulle åka någonstans nu när vi har ledigt men nee, vi orkar inte. Vi vill bara göra ingenting.


Så jag har spenderat hela eftermiddagen med lilla Miju och EV tränat.
Så skönt när man kan sitta ner med det man vill göra utan att ha dåligt samvete för teori böcker som bara ligger eller tråkiga läxor.

Sonen håller med och sparkar konstant på DS:et när jag försöker koncentrera mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0