Godis hysteri

Jag har haft en hemsk natt, fick något migrän liknande anfall på kvällen efter att jag själv känt mig väldigt ledsen och gnällig. Jag har ju egentligen inte migrän så det kan ha varit något annat men vid 3 tiden på natten var det bara att springa upp och in på toaletten.

Jag antar att det är för att jag varit så gnällig och sjuk och snyft, snyft som stackars Yuji går runt på tå här hemma. Han ringde mig när han var på väg hem och frågade om jag ville ha något från affären. Jag ville ha en godis som dom alltid säljer, den är rund och sur och finns i massor med smaker. Men då Yuji inte förstod vad jag menade så kom han hem med en påse full med godis och sa "Jag köpte allt som jag vet att du ätit..."


Förhoppningsvis är jag uppe på benen igen imorgon för jag måste både till City Hall för att hämta min kupong för cancer kollen tjejer måste göra och sen till körskolan så jag kan göra det sista och äntligen ta det där nedrans körkortet!

Kommentarer
Postat av: kiki-san

nååå va gulligt gjort av han :D

2012-03-06 @ 18:43:39
Postat av: Anna

Heej! Tänkte fråga hur man uttalar din makes namn?! :)

2012-03-06 @ 23:01:38
URL: http://schlierie.blogspot.com
Postat av: Liiitza

Haha, din karl är för underbar!

2012-03-07 @ 17:38:13
URL: http://www.toulouze.tumblr.com
Postat av: HanneChan

Hahaha! XD Håller med "Liiitza"! Din Karl är helt jäkla underbar \(^u^)/

2012-03-09 @ 19:24:25
URL: http://heartgoesboom.blogg.se/
Postat av: Bodil

Aww vad gulligt av honom! Hoppas du kände dig lite bättre efter det ^^

2012-03-13 @ 01:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0