BLYGDBEN FUNNET.

La lalalalalallaa!! Här är jaaa!
Jag som redan har sömnproblem som det är, det blir inte bättre av att jag nu har typ "oroa mig över allt i världen" syndromet och även vad jag tror en början till foglossning. Slut på vatten har jag också. Ja ni hör, det är likabra ni börjar att "save the date" för mitt pity party.

Jag fick såklart Googla dom konstiga ilningarna jag har för att se om det kan vara foglossning, ilningar i blygdbenet var uppe på topplistan av symtom. Blygdbenet.... blyyyygdbenet....


Tack GOOGLE!
Jag vet ju självklart vad ett blygdben är men för mig heter det pubis bone. Men nu när det mysteriet är löst så kan jag i alla fall amatör diagnostisera mig själv med "tidig" eller "mesig" eller "inte så farlig" foglossning.

***

Imorgon bär det av med oss till den Amerikanska basen, jag säger "den" (som om vi alla vet vilken jag talar om) eftersom jag för allt i världen inte kan komma ihåg vilken av dom vi ska till. Hursomhelst, som en del av er kanske vet så har USA några baser här i Japan och dom har en gång om året (eller något sånt) öppet för allmänheten. Annars för inte obehöriga ta del a deras lilla amerikanska värld dom skapat på Japansk mark.

Jag tycker det ska bli superkul. Billiga saker, amerikanska restauranger, förhoppningsvis finns mina älskade twizzlers som jag gråtit efter, jag skulle väldigt gärna vilja äta på Taco Bell... förhoppningsvis har dom barn affärer också, det borde dom ha eftersom soldaterna har med sina familjer hit!

Nu ska jag äta kiwi.

Kommentarer
Postat av: Maria

Usch! Foglossning hade jag också. Började tidigt för mig, men blev värst i vecka 27 och uppåt. Jag sov med en enorm kudde mellan knäna, och det hjälpte.

Vad kul att få åka till Amerikanska basen!

2012-03-26 @ 05:08:57
URL: http://desertchick.blogg.se/
Postat av: Micke

Dom droppade ju två bomber, så dom har ju tagit sig rätten att vara där, lr. Du får ta bort detta om du vill =)

2012-03-31 @ 00:36:32
Postat av: Linn

Jag har läst din blogg ett tag nu, och jag tycker den är underbar! Men jag har en liten fråga till dig angående ADD eftersom du skrev att du tog ADDmedicin (så antog jag att du har ADD =/)

Min mamma och lillebror fick reda på att de båda hade ADD och jag har liknande symptom, och dom vill att jag ska testa att ta medicin.

Fick du några speciella biverkningar eller nåt annat som hände?



förlåt för att det blev så mycket du fick läsa =^^=

2012-04-05 @ 08:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0