Fyblää för vinter!

Jag har haft sånna sjuka drömmar på sistone, inatt drömde jag att min chef ville ge mig ett pris och jag fick välja mellan två hästar och en bil. Om det ändå vore så väl!


Det har snöat en gång förra veckan och sen i förrgår här i Tokyo. Jag är naturligtvis upp över öronen förbannad, jag flyttade inte till andra sidan jorden för att snön skulle förfölja mig men som tur är är Tokyo alldeles för varmt för snö så det smällter bort rätt fort. Men det är så kyligt i luften. Bevis nummer två att snö inte har något att göra här i Tokyo är dunder åskan som brakade lös.


Kommentarer
Postat av: Tokyo - Love

Ah, snö i Tokyo.. Ingen höjdare. Längtar tillbaka dit massor ändå!

2012-01-28 @ 22:17:13
URL: http://sakuradesu.blogg.se/
Postat av: Malin Aurora

Haha åh jag känner tvärtom, har saknat snö så himla mycket och så lyckades jag pricka in att inte vara i Japan då det snöade. Så himla typiskt!

2012-02-09 @ 15:48:52
URL: http://vildblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0