THE DRAGONSLAYER


Idag var det me glädje tjut (efter ett hysteriskt skrikande av "FUCKYOUFUCKYOU" hormoner är underbara) som jag slog ihjäl min första drake! Jag var så ledsen och frustrerad, jag blev attackerad och dödad hela tiden (lilla jag på level8) och förstod inte alls hur spelutvecklarna tänkt sig det hela. Alla andra verkade döda drakar med ena handen på ryggen. Men sen märkte jag att jag av någon anledning spelat spelet so far på svårighetsgrad MASTER. Inte så konstigt att jag var en total sopa. Det är ju lite och ta i.

Jag har jobbat idag också. Lyckligtvis så är skolan slut för terminen så vi har inga fler lektioner. Jag vet fortfarande inte hur jag ska göra, om jag ska avsluta nu eller läsa till en månad eller så. Eftersom jag är med bebis så ska jag inte direkt börja på något nytt jobb eller så utan jag går ju in i housewife mode men något ska man väl sysselsätta sig med.

Kommentarer
Postat av: Tokyo - Love

Hahaha, ja Master kanske inte är alltför lätt. Skönt att du upptäckte det i alla fall, och grattis till drakdräpningen!

2012-02-14 @ 19:08:44
URL: http://sakuradesu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0