BU-HU!

Idag har jag bölat tre gånger.

Inte gråtit.

Jag har bölat.
Som en ledsen kossa.

"Men gud, vad har hänt?" Tänker man då.
Jo det ska jag berätta för er..


Första gången bröt jag ihop mitt under lektionen så jag fick ringa Yuji. Av någon anledning så tyckte jag så fruktansvärt synd om min 72 åriga lärare att tårarna bara kom sprutande. Det tog mig nästan 10 min att lugna mig.
Round 2 var en favorit i repris av böl #1 när Yuji kom hem från jobbet och frågade mig hur det gick sen under lektionen, om läraren fick någon pli på mina klasskamrater. Då stod jag och tjöt för att jag upplevde det hela igen.

Strax efter round 2 kom omgång nummer 3, jag hade precis lugnat ner mig och Yuji säger åt mig att gå och lägga mig och vila medan han gör lite pizza så ropar han när maten är klar. Då kände jag mig som världens hemskaste fru som bara är jobbig och gråter, vem saknar och vill komma hem till det?


I admit my defeat och ligger nu i sängen ihop kurad och allt känns okej just nu.

Men vem vet, så länge jag är vid medvetande kan vad som helst hända...

Kommentarer
Postat av: Johanna (Tokyo - Love)

Oh, stackare.. måste vara sjukt jobbigt att inte känna att man har kontroll över sina egna känslor. Hoppas du mår bättre, Yuji verkar ju ta väldigt god hand om dig i alla fall.*

2012-02-29 @ 13:16:06
URL: http://sakuradesu.blogg.se/
Postat av: kicki

<3 <3

2012-02-29 @ 16:46:44
Postat av: Liiitza

Nemen! xD :/

2012-02-29 @ 19:24:37
URL: http://www.liiitza.blogspot.com
Postat av: Miriam

Klappar på axeln Så ja, så ja. ^^;;

2012-03-01 @ 02:03:53
URL: http://miriamscv.wordpress.com
Postat av: Teri

hihi det där känner jag igen! Jag började stortjuta mitt på stan för att jag var hungrig NU och kunde inte vänta tills vå gått och handlat! haha! Man gråter jämt, även efter! ;) Du verkar ha en bra man som tar hand om dig iaf! :)

2012-03-02 @ 10:24:03
URL: http://terihime.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0