Första advent!

Idag har jag, som nog så många andra, grävt fram julen. Jag har som tur är gjort det lätt för mig och har allt i en och samma låda. Det är bara lite mer utav ett projekt när man har ett litet plåster till barn också men Yuji tog med sig Shingo till mataffären så jag kunde få ordning på julstämingen här hemma.
 
Efter middagen så tände vi ljus, åt pepparkakor och drack glögg med julmusik, ja ni vet ju hur det går till. Shingo tyckte julgranen var rena höjdaren så som den blinkade men resten kunde vi ju likabra ha skippat enligt honom men jag satt såklart och bölade som, blödig som man är med alla amningshormoner. Min älskade lille pojkes första advent, buhää-hää! Typ så.
 
 
Glad första advent på er!
Nu är det äntligen snart jul!

Kommentarer
Postat av: Tokyo - Love

Så mysigt! Söt bild på lillisen och julpyntet.

Svar: Visst är det mysigt med jul! :D
Mimi

2012-12-02 @ 21:08:36
URL: http://sakuradesu.blogg.se
Postat av: Viktoria - ♥ s t j e r n f a l l ♥

Vad mysigt och vad duktig Shingo är som redan kan sitta helt själv Hur gammal är han egentligen?!

Svar: Han blev 2 månader förra onsdagen, det har gått himla fort just med musklerna i ryggen och nacken och vi vet inte riktigt vad vi ska göra med det.. han vill upp och sitta och stå men samtidigt är han så liiiten :(
Mimi

2012-12-02 @ 21:50:02
URL: http://stjernfalls.blogg.se
Postat av: sofi

oj, undrar samma sak, snacka om att kunna sitta tidigt! :D

Svar: Han är så nedrans nyfiken! På den vägen är det..
Mimi

2012-12-03 @ 16:15:21
Postat av: sofi

duktigt! :D

2012-12-03 @ 17:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0