Bed-in-bed

Alltså jag har hört sen jag blev med barn och även innan att man ska bli hungrig och verkligen äta för två. Det stämmer att man blir hungrig, jag är hungrig heeeela tiden känns det som men inte sjutton kan jag äta för två!?

Jag kan knappt äta för en! Börjar tycka att det knappast är lillskiten som gör mig hungrig utan att jag äter som om jag själv vore 19 veckor gammal.


Vi tog innan lunch båda cyklarna till Uniqlo och köpte de första kläderna till lillsonen, det var nog den bästa känslan hittills!


Jag har också varit i farten igen med mer praktiska saker, en sånhär har jag nu ikväll klickat hem. Vi har ingen plats hemma för spjälsäng så därför köpte vi istället en 180 säng när vi flytta in så att barn skulle få plats i framtiden. Den är söta bed-in-bed från Färska blir perfekt att ha emellan oss, både för lillens rygg och för att skydda honom lite!

Elefanterna köpte jag!

Kommentarer
Postat av: Andiie

Men Grattis! Gud va roligt att ni ska få en liten son! :)

2012-04-15 @ 14:59:35
URL: http://andiiex.blogg.se/
Postat av: Tokyo - Love

Iiii.. så fint! Och det blir en kille, grattis så mysigt!

2012-04-15 @ 22:02:03
URL: http://sakuradesu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0