Billigt rea flyt!

Jag har haft ett sånt jäkla flyt idag, älskar när jag har det!
Vare sig jag eller min i normala fall morgon pigga man hade speciellt bråttom ur sängen i morse men när vi väl kommit upp så bestämde vi oss för att handla det näst sista till lillson så att det blir klart. Just nu har ju Babies R us här i Japan ett gäng reor så varför inte.


Vi ville båda ha tommee tippee flaskor och nappar och SJÄLVKLART så var dom på rea! Vi betalade knappt en hundrig för två flaskor, blåa med lite söta båtar på, kändes kanon. Men när jag sen kommer hem och googlar på napparna som inte fanns kvar i affären så hittar jag en sida med världens super rea.

Så det blev ytterligare två nappflaskor fast med handtag på sidorna (och annan "napp"), en till blå fast på 340ml, 2 matburkar med sked, en sugmatta till burkarna så att barnet kan äta själv och 2 nappar för typ 150 kr! Det är ju helt sjukt! Eftersom det var så jäkla billigt så köpte jag då för lite större, upp tills han börjar äta själv.

Snuskigt billigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0