The Sims!


Jag sitter i nattmörkret och spelar The Sims Apartment Pets!

Jag älskar The Sims oavsett form, favoriten är ju naturligtvis The Sims till datorn, vissa skulle nog säga första men jag håller inte riktigt med, alla versionerna är likabra och det är bara roligt att det blev mer och mer avancerat speciellt med familjeträden och barnen. Det kommer allit att förbli samma spel i slutändan så!

Förutom varenda version av The Sims 1 - 3 så har jag även spelat The Sims på PSP och älskade det!
Det var lite annorlunda än det The Sims vi är vana vid, det var samma design och så men det var mer ett rollspel med en story man skulle följa. Den var så klockrent, precis The Sims upp i dagen, som att man för en gångs skull fick se en film om en av de skumma grannarna som redan bor där när man flyttar in. Det var skitkul!


Btw så är jag helt tokig i mit DSLL, best buy! Den är helt grym, det är härligt att ha lite större skärm nu när man inte kan trycka i en HDMI kabel i ett DS.

Kommentarer
Postat av: Luigi

Det finns någon annan som delar mitt intresse för the sims! och som även bor i det som är mitt största intresse Japan! Pluggar japanska här i sverige och planerar att åka 2013 april till Japan, vi kanske ses där ;P

2011-11-09 @ 21:19:38
URL: http://japanese-studieblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0