Pokemon apps!


Så det lär inte bli mycket sömn för mig på ett tag, speciellt inte sen jag hittat ännu mer appar som bara gör Pokemon tränanden ännu simplare.. två appar som jag kan rekommendera är:


Pokemon EV helper har tyvärr inte lagt in info för Generation 5 än men det lär komma, annars har den koll på alla EV stats för Generation 1 - 4 och eftersom man ständigt hoppar mellan Generationer så är det smidigt att ha! PokeDex+ har koll på alla Pokemon!
Det goda nyheterna också är att jag har fixat klart min "Mijumaru" till mitt G5 team, det är så himla mycket pysslande innan man kan sätta igång men nu har jag bestämt move sets och hela baletten, jag funderar även starkt på att inte låta den utvecklas efter stadie 2 för jag tycker den är coolast då:


På tal om Pokemon, Yuji och jag var förbi Pokemon Center i lördags när vi var på väg till Akihabara och jag fick tag på världens ballaste trainer bag. Perfekt storlek för plånbok, ds, nycklar osv och bara asball.

Kommentarer
Postat av: cecilia

Akihabara is the place to be!

2011-10-17 @ 10:22:45
URL: http://mylifejapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0