Nya skor!

Nya skor!


Iförrgår gled jag runt lite i Shibuya efter lunch och snubblade in på en skoaffär, jag har haft så sjukt ont i fötterna på sista tiden, speciellt när jag står så mycket på jobbet och mina skor är rätt utslitna så jag tyckte det var dags för ett nytt par. Jag är helt värdelös på att köpa skor, det är verkligen en tjejgrej som jag suger på, så det var på tiden.

Och till min stora mega förvåning så såg jag i affär nummer tre Skechers skor i inget mindre än BOOTS stuk! Skechers tone up skor är ju sånna där skor med konstig sula som det känns som att man ska ramla framåt i.. men det dom gör är att se till att man går ordentligt, bränner maximalt med kalorier (and whatnots) och är som att vandra på moln för fötterna. När jag var i Sverige sist fick jag prova mammas och blev helt såld bara det att vanliga Skechers är vanliga gympadojor och det är inte alls min stil att gå runt med. Så gissa om jag blev lycklig när dom små, ursöta boots! Det blev t om att jag köpte ett par vinröda istället för svarta!


Dom är helt grymma att gå i, jag har SÅ ONT I FÖTTERNA efter mina jobb skor men det försvinner direkt när jag sätter på mig dom, så mjuka och rak och fin i ryggen blir man!

Kommentarer
Postat av: Tokyo - Love

De såg fina ut! Har inte hört talas om Skechers förut, ska kolla upp. Har ett par tonerskor från Reebok, men det är ju träningsskor.



http://sakuradesu.blogg.se/

2011-10-14 @ 20:16:54
URL: http://sakuradesu.blogg.se/
Postat av: Maria

Skitfina! Ser väldigt varma och mysiga ut :)

2011-10-14 @ 21:24:15
URL: http://bokunojinsei.blogg.se/
Postat av: SessaMyys~

Gaaah, när jag jobbade på donken hade jag så ont i fötterna så jag höll seriöst på att säga upp mig! Man gör ju inget annat än å står, och arbetsskorna sög pung.



Men jag köpte geleinlägg som man la i skorna, såååå skönt! Blev superskillnad direkt! finns att köpa på typ alla skobutiker och dom kostar nästan ingenting. :)

hoppas det känns bättre i fötterna!<3

2011-10-15 @ 13:26:46
URL: http://sessamyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0