Brumbrum

Dagarna flyger förbi rätt fort.. jag har inte kunnat jobba på hela veckan eftersom jag är bannad från jobbet
(hah det är en helt egen historia) så jag har haft tid för körskolan. Med allt som har hänt iår som tagit tid från mig så hade jag glömt hur kul det är att köra bil. Jag har redan kört 3 timmar, utanför skolan! Ute i trafiken! Teori lektionerna är väl mindre roliga men det skulle vara jobbigt att gissa sig fram.
Eftersom det inte var så många på skolan idag lyckades jag klämma in en körlektion innan jag hade två lektioner, igår körde jag två timmar i vintermörker medan det regnade så att köra mitt på dagen i dagsljus var najs.
Sista timman fick vi dessutom fylla i vår karta som vi fick när vi fick körkortstillstånd, nu har den alla 3 olika rutter som uppkörningen kan vara. En del av uppkörningen verkar vara att planera sin egen körning, jag är lite lost om jag ska vara ärlig men det verkar som att vilken väg som helst är okej så länge målet är det samma.

Kommentarer
Postat av: mymic

Åååh, köra bil är ju askul! Lycka till med proverna! Och whaaat, hur blev du bannad från jobbet?! D:

2011-11-25 @ 11:31:05
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: mitsukai

Bannad från jobbet =S

Lät spännande!

2011-11-30 @ 14:40:49
URL: http://mitsukai.blogg.se/
Postat av: Pame

Hej!



Så söt din header och ´blogg är!^^ kika in min också=) en fråga: har du själv gjort din design?`



//Pamela

2011-12-02 @ 05:15:29
URL: http://pame.blogg.se/
Postat av: jennie

bannad från jobbet? Få höra nu!

2011-12-06 @ 20:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0