Hängig men spännande vecka!

Imorgon är den en del som behövs fixas.
Jag kan nog åka till immigrationen och hämta upp mitt nya visum, det borde vara färdigt nu och dessutom har jag klarat teorin för körkortstillståndet så det måste jag iväg och skriva under och validera mellan 4-5!

Men idag fick jag t om ringa jobbet och sjukanmäla mig, jag har dragit på mig något jätteskumt som har gjort mig hänging i över en vecka, feber har jag också men ingenting bryter riktigt ut. Nu har jag bara otroligt ont i huvudet och är väldigt gnällig och hängig.
Alltid ska det komma så olägligt, det kan aldrig komma när man skulle vilja vila i alla fall!


Tur att jag hann lämna in mina skattepapper till jobbet i helgen innan det här bröt lös, så slipper jag stressa över det.

Kommentarer
Postat av: Arctic / Selma

Krya på dig!

2011-11-15 @ 22:04:53
URL: http://arcticsview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0