Försovit mig igen.

Jag hade planerat en rätt busy day idag, först ville jag vakna runt halv 9 och åka till körskolan, klämma in några teori lektioner och kanske ha tur och få en "kyanseru machi" alltså att något ställer in sin körlektion så kan jag bara ta den istället, det fungerar alltid garanterat.

Men istället verkar det som att jag ännu en gång sovit igenom alarmklockan och jag vaknar vid lunch. Suck, så tråkigt, ville verkligen köra ute på dom riktiga vägarna men jag har ju jobb vid 4 och ens dag blir så himla förkortad då.

Men jag är ändå tacksam över att jag slapp det här:






Jag blir gråtfärdig bara jag tänker på det.
Har verkligen ingen ork med morgonrusningen den här veckan!

Kommentarer
Postat av: Alex

Tjänare Mimi! Kommer du ihåg mig? Vi träffades någon gång genom Maria.



Googlade faktiskt runt lite blandat på internet och så dök din blogg upp. Och då så märkte jag att du pluggar på en utav skolorna som jag sitter och funderar på om man ska ansöka till eller inte.



Hur är det lixom att plugga där?

2011-11-18 @ 08:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0