Hisashiburi!



Det här har jag sysslat med de senaste dagarna ihop med skola, jobb och hysterisk trötthet. Som vanligt när jag installerar om datorn så blir det jobbigt hårt arbete istället för en mysig stund med sin maskin (öh, det är det nog bara jag som tycker det kan vara..). Men efter den andra bluescreenen i Sverige så vågade jag inte hålla datorn som den var, det skulle vara katastrof om mitt älskade hjärta sa hejdå till mig. Windows 7 Ultimate blev det efter att jag tappat tålamodet och PMS:at mig igenom lagg och felmeddelanden så det var lite en såndär impuls grej igen.. yay för ADD, då får man i alla fall saker gjorda!

Idag jobbade jag från 12 - 18 och tillskillnad från min klassiska sugrörskastning ägnade jag idag åt att ge bort gratis juice? Till alla er som i början eller varför inte i mitten eller slutet av en anställning har ångest över fel ni gör eller att ni inte tycker ni gör tillräckligt bra ifrån er - ha inte det utan tänk på att Mimmi har ju faktiskt fortfarande ett jobb. Trots att hon ger bort varor och tappar Cola glas bakom disken. TRE gånger fick min manager göra återköp pga mig idag, det var så mycket att han faktiskt var tvungen att be mig att försöka dubbelkolla lite. In my defence så var det alla andras fel för jag var hungrig och kunde bara tänka på hur många pannkakor och hur mycket Qoo som jag skulle beställa under min rast.

Miffo.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Visst blir man galen på sin dator ibland! Men vad skulle man göra utan den?

2011-05-30 @ 13:17:29
URL: http://mylifejapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0