Äntligen hemma!

Tadaima!!
Sen igår morse (Japansk tid) har jag varit tillbaka hemma i Tokyo efter 2 veckor i Sverige. Det har verkligen varit två mysiga veckor, trots att jag hade fullt up non stop, och jag uppskattar verkligen det stöd jag fått via bloggen trots den bloggpaus jag tog under tiden jag var borta.

I och med att jag nu är hemma så har jag krossat 8 tidzoner, 4 gånger inom loppet av 1 månad och jag har bara en sak att säga - I'm done. Nu orkar jag inte mer. 8 tidzoner är en 8 timmars tids skillnad, det är en dag. Man är inte 18 längre när man seriöst körde en "långflygare" varje lördag+söndag (fast då såklart i karaoke/club form), jag är helt och hållet slutkörd.
Imorse var jag uppe halv 4 på morgonen och bakade scones, sen spenderade jag 4 timmar i skolan hög på två RedBull.

Mina timmar hemma i Japan har varit ungefär det här:



There's no way I'm riding on that.



Bästa after-flight (?) mellis. Lite potatis pinnar och Suntory Premium. Finns ingen annan väg att kunna stå ut med ytterligare en timmes sittande. Det är ett under att man inte fått behöva amputera rumpan!

:)

Kommentarer
Postat av: Sara Lu

Välkommen hem :)

Har saknat att läsa dina uppdateringar lite(läs: väldigt mycket), men en bloggpaus har du varit mer än värd :D

2011-05-13 @ 18:06:45
URL: http://ohanami.blogg.se/
Postat av: Tokyo - Love

Bra jobbat!

2011-05-14 @ 09:11:17
URL: http://sakuradesu.blogg.se/
Postat av: Maria

hej! Vilket flybolag skulle du rekomendera att flyga till japan med?

Ska nämligen åka om en månad men är fortfarande osäker på bolag!

2011-05-19 @ 02:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0