Äntligen är sovrummet fixat.

Förra veckan hade jag turen att äntligen få komma till en tygaffär, efter mycket velande och springande fram och tillbaka så fick jag i alla fall med mig något hem. Eftersom Yuji plockat bort en dörr förmycket (enligt mig, precis vad han ville enligt honom) i sovrummet där garderoben finns så har den bara gapat öppen ett tag. Det känns sådär att sitta i sitt sovrum i ren pyjamas, duschad och klar och stirra rätt in i garderobs ångesten, usch!



Idag fick jag tummen ur och fixade till den, jag har ingen symaskin för jag har absolut noll plats för en men som tur är finns det ju såndär stryk tejp.. det måste vara den absolut bästa uppfinningen någonsin. Säljs på 100 yen shoppen och det är bara att stryka på och den kan tvättas. Så utan att behöva sitta och sy för hand så är den follad, uppklippt och har även tre smidiga små knappar. Mmm, mm, inte så illa alls. Några dagar innan blev jag också klar med kuddarna till sängen, men målet är att hitta två som är 90cm långa.

Den måste strykas om igen efter allt knöglande och trixande men det blev definitivt så mycket bättre. Nu ska jag bara komma på vad jag vill göra med den bruna.. hade tänkt någon slags fake fond vägg i vardagsrummet.. typ bakom TVn. Vi får se!



Kommentarer
Postat av: Camilla

Va bra det blev :) snyggt

2011-05-31 @ 05:27:35
URL: http://outthewindow.blogg.se/
Postat av: Liza

Nice! :)



Waahh vill också ha ett eget hem som jag kan fixa och dona med!

2011-06-01 @ 02:30:24
URL: http://www.liiitza.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0