Väntar på tvätten sen springa till jobbet



Jag äter bröööd!
Så fort tvätten är klar så måste jag springa iväg till jobbet så jag passar på att försöka få i mig mat medan jag väntar. Det går lite sisådär, istället sitter jag och lyssnar på gammal musik igen:

Seamo ft. Bennie K - a love story



I need you, kenka bakari demo
I need you, fast vi bara bråkar

Like you need me, hanaretakunakute
Like you need me, jag vill inte släppa taget

And I love you

Saigo ni iu kotoba ha "itsumo yatsuatari shitete gomen ne"
Det sistar jag har att säga är "Förlåt för att jag alltid brusar upp så"

Cause I need you

Kommentarer
Postat av: Linda

Så himla söt är du! :D

2011-03-09 @ 11:21:16
URL: http://lindaigglund.blogg.se/
Postat av: Jenny Yu

Inte för att det har nåt med den här inlägget att göra, men det finns nu 3DS till salu på BookOff i Kamata för 24500YEN (inte så mkt lägre pris än orginal, men jag antar att folk inte har hunnit använda det så mkt) ifall du fortfarande letar :P

2011-03-10 @ 10:51:45
URL: http://puremelody.livejournal.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0