Rätt seg dag men ändå bra

Idah äntligen blev jag klar med alla lektioner som jag behöver för att ta första delprovet på körskolan. Jag hade lektion 8 vid lunch och sen lektion 7 vid 4 tiden. Det var en ordentlig lucka imellan som jag spenderade i en ramen shop som den riktiga salaryman jag är, men jag har varit så distraherad.

Den här videon summerar rätt bra hur mitt huvud har varit idag, speciellt kräftan där, den var pricken över i:et.



Det lustigaste jag lärde mig idag var att alla förare som haft sitt körkort under mindre än ett år måste ha ett speciellt märke på bilen.


google




Kommentarer
Postat av: elin

Ah förstår verkligen hur du känner! Mm märket är bra, för det är oftast de nya förarna som råkar ställa till med farligheter i trafiken! (inklusive mig)

Lycka till

2011-03-30 @ 11:00:35
URL: http://thegoldenlock.blogg.se/
Postat av: Miriam

Ihh, sköldpaddan! <3

2011-03-30 @ 23:56:03
URL: http://yamada.blogg.se/
Postat av: L

Märket får mig att tänka på Tamama från Keroro Gunsou XD

2011-04-01 @ 14:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0