Söndag rinner över kanten..

Idag var det tillbaka till jobbet och första dagen som frisk. Igår mådde jag också helt okej men idag ser jag mig som friskhetsförklarad ;D Det var ett lagom tungt 8 timmars skift till klockan 9 och efter det har jag ätit middag, ringt telefonsamtal, skrivit ihop schema, skrivit på anställningspapper för nya året, hållit mannen i handen och pratat med svärmor.

Nu är klockan tre på natten och jag är dödstrött.. har inte tid att berätta något alls! Så triiist. Men imorgon är jag ledig och efter en tur till doktorn och till skolan så ska jag bara vara hemma, blogga, leka med videokameran och "packa"!



På vackert Pokemon papper i olika färger har jag skrivit upp schemat för hur jag kan jobba. Jag tror Tencho-san kommer uppskatta det skarpt, det är coolt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Cool, du skrev fin med handskriv på japanska ;D

2011-03-06 @ 20:47:08
Postat av: FowZie - Felicia Aulén

Tävling där du kan vinna en väggdekor! (:

delta du med: http://www.fowzies.se/tavlingar/

2011-03-10 @ 13:43:27
URL: http://www.fowzies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0