Smink Shoppat

Jag hade helt och hållet glömt att jag självklart måste ha re-entry permit för att kunna åka på fredag annars tar dom min visum på flygplatsen. Det vore ju mindre kul, hur kunde jag glömma det. Yay då blir det immigrationsverket imorgon...



Annars hann jag mitt i all dagens stress med läkare och till skolan för att fixa papper, till posten och bla bla bla, till MAC för att fuska till mig lite mer gratis Primer men det slutade självklart med att jag handlade annat. Ögonfransar, lim, eyeliner och läppglans. Oops.. som tur är har jag en sån förstående man som vet att det är så tjejer är, bilar behöver bensin och Yujis fru måste ha smink för hon har hy nojja.

På fredag åker vi ju! Sicily here we cooome!



Så natsukashi...



Kommentarer
Postat av: Jojo

Smink är ett roligt måste :) Är MAC billigare i Japan eller lika svindyrt som i Sverige?!

2011-03-07 @ 19:37:54
URL: http://lifebyjojo.spotlife.se
Postat av: Nina

Hmmm det är internationela kvinnorsdag idag ändå så man förtjänar lite makeup :P



... Gravitation <3

2011-03-08 @ 09:06:16
URL: http://nina.blogg.se/
Postat av: Deea

Ååh! Såna MAC fransar har jag velat köpa hur länge som helst och nu har jag äntligen pengar till det! Kan du visa hyr de ser ut? :D

2011-03-08 @ 09:28:08
Postat av: Sarah

Heh, du har definitivt blivit japan om du tror att "det är så kvinnor är" :P

2011-03-08 @ 19:19:58
Postat av: Elin(DuzellChan@youtube)

ååååhååhåh Gravitation <3 x]

2011-03-09 @ 23:45:10
URL: http://rubberduckzilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0