Skaaa få tag i 3DS

Jag hoppas att det här är det sista inlägget jag behöver skriva till er från min dödsbädd för om jag ska vara helt örlig så hönder det fan inte ett jöta här. Jag är så less på att bara ligga i sängen, så less att jag körde tre maskine tvätt?

Imorgon är det bara fredag men inget jobb för mig, istället drar jag mig till trafik skolan om jag känner mig genki nog annars blir det ännu en dag i bedrest.. jag vill bara inte fortsätta att vara dålig tills vi åker.

Och nu i helgen vill jag påbörja min jakt att hitta ett Nintendo 3DS eftersom min man lovat mig en i julklapp och att jag faktiskt har en biljett som är giltig för en på mitt kylskåp så innan vi åker över halva planeten för att äta spaghetti och pizza i Italien så vill jag gärna ha den med mig. Eftersom jag jobbar precis vid barnavdelnigen så har jag haft en hel del chanser att prova och det är bara sååå ballt! Jag lyckades även rycka en gameboy ur händerna av en kund på McDonald's bara så att jag kunde få se ett icke-3D spel visas i 3D. Det är egentligen inte själva 3Dn det handlar om för visst är den cool men det är helt enkelt bara dags för en ny DS till miig. Trots att LL faktiskt hade räckt.



Innan Italien så ska vi och kolla på videokameror för resan så då passar vi på att lösa mitt gameboy problem i samma veva.

Kommentarer
Postat av: elin

Hoppas du blir bättre snart o att du får tag i ditt DS! :D



2011-03-03 @ 19:25:23
URL: http://thegoldenlock.blogg.se/
Postat av: Beckie

Vill också gärna ha ett 3DS, men här släpps absolut inga bra spel ALLS i release, bara Nintendogs och liknande. Så, hur mycket jag än vill ha ett så får det nog vänta :3 Men det ska bannemig bli en någon dag! Min fina och trogna DSLite får duga så länge n__n

Krya på dig förresten! :O Jag har också lyckats dra på mig något .__.



Sv: Oj, 25 000 för ett körkort med en massa lektioner lät inte fel. =O Vet inte hur det ser ut i stockholm och dom större städerna, men i Falun där vi bodde fick man betala 10.000kr för ett paket med bara 10 lektioner. 20.000 för 20 lektioner osv. Men har man inte möjlighet att övningsköra hemma så krävs det antagligen mer. =/

Vet folk som betalat ca 60.000kr på sina körkort här. o_o Ganska insane.

2011-03-03 @ 19:33:25
URL: http://beckieshideout.blogg.se/
Postat av: Tokyo - Love (Johanna)

Oh, 3DS verkar så nice!!! Krya på dig nu..



(just ja, skickade ett mail med frågor.. om du fått det?)



http://sakuradesu.blogg.se/

2011-03-03 @ 20:30:49
URL: http://sakuradesu.blogg.se/
Postat av: Jenny Yu

Vet att dom fortfarande hade 3DS inne på en butik som ligger brevid 109 för två dagar sen, hoppas du hinner skaffa den innan du åker! :)

Layton är ett kul spel btw ;P

2011-03-03 @ 23:05:16
URL: http://puremelody.livejournal.com/
Postat av: Moa

Ska köpa DSi XL (eller ja LL) tror jag, och sälja mitt DS lite, men hmm... har fortfarande inte bestämt mig :o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0