Fortfarande sjuk.



Såhär ser mitt liv ut just nu. Snuta näsan, äta bröd och sova. Det här är det absolut värsa jag varit med om. Men jag har som sagt aptiten, den kom tillbaka lägligt till den här dödsförkylningen så idag ville jag ha McDonald's och det fick jag. Annars är det bröd som gäller, bröd och äppeljuice.
Idag skulle jag ha jobbat 19 - 22 och haft körskola men det var bara att stanna hemma i sängen, jag ringde jobbet redan igår och snörvlade i telefonen och sjukanmälde mig. Hoppas att det hela är över tills fredag när veckan är slut, jag orkar inte hosta mer.

En utav pillerpåsarna jag fick har dessutom ramlat bakom sängen, det är inte det första jag tappar bakom sängen så jag börjar bli less på det.. jag misstänker att det var antibiotikan som gled ner, det skulle ju vara typiskt min tur.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Usch, jobbigt att vara sjuk! Krya på dig!

2011-03-02 @ 18:39:20
URL: http://mylifejapan.blogg.se/
Postat av: Emma

Nej usch vad jobbigt! =(



Krya på dig!

2011-03-03 @ 00:09:00
URL: http://emmasreflection.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0