Antligen mobil blogga

Det ar jatte vackert har i Sicilien, vi har hyrt bil och bara kort dit vi kanner for. Nu ar malet taormina dar bara mysigt lyx vantar. Idag var det 30 grader mitt pa dagen i solen men annars ligger tempen pa 23-26 och det gar ju det med. Imorgon ska vi ta oss en tur har upe i bergstaden som vi bor i inatt och ocksa ta en tur forbi varat flytbolag for att hora hur deras principer ar.. det blir inte battre i Japan och manga andra bolag har bokat om och styrt om resor till Japan. Vi maste veta om vi kan lita pa att vi far komma hem eller om vi far forsoka se oss om efter andra vagar.. Alitalia just nu har inte stangt ner nara turer och ar helt okej med att boka up biljetten sa Yui funderade pa att aka till Kansai istallet och ta oss hem till Tokyo den vagen .. Vi skrattar och myser, sjunger hogt i bilen, brakar over vilket hall vi borde ha akt, ater god mat, ser allt det fantastiska har ett erbjuda.. sa det ar inget att oroa sig over. Men det ligger i bakhuvudet hela tiden, oron och sorgen. Och varje gang jag antligen far tag i internet eller tv sa ar det alltid nagot nytt.. da mar jag bara illa. Jag vill inte att sorgen ska ta over min once in a life time honeymoon men min honey moon kan heller inte sudda ut min oro och sorg. Alla fantastiska arbetare som stannar kvar pa F Daiichi, ni ska veta vad ni gor for oss andra, var framtid raddar ni, allt gott som ar menat att handa. Otroliga hjaltar. Pray For Japan

Kommentarer
Postat av: Sara

Tråkigt att detta hände under er honeymoon då man bara ska koppla av och njuta av nuet. =(



Jag följer nyheterna med stor fasa. Läget blir ju bara värre och värre.

2011-03-16 @ 10:48:49
URL: http://www.hikaru.se
Postat av: Malin

Fy fan va skönt att se att du skriver, helt sjukt, satt och läste din blogg en gång, gick igenom alla dina inlägg och videos från början till dagen jag hittade denna blogg på (dvs 3 månader sedan) och sedan tappade jag bort din blogg senare på kvällen och hittade inte den förens nu, jag är kanske en ovanligt sympatisk människa men blev skit orolig för dig när jag hörde om tsunamin.

Tycker såklart att det är otroligt hemskt för alla och för detta fina land men ja, första tanken som poppade upp var att du bodde i Tokyo.

2011-03-16 @ 23:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0