Ny laundry shelf! Äntligen.

I lördags efter jobbet fick jag ett email av Yuji att vi skulle gå på bio och see nya Pirates (äntligen!) så han hade gjort iordning godis lådor vi skulle ha med oss. Jag älskar Yujis bio lådor dom har alltid en massa snacks i sig och ibland även middag. Om man egentligen får ha med sig mat in så på bion vet jag inte riktigt, hihi, men vi har det alltid smidigt i bento lådor, inget prassel och inget spill!

Efter filmen, som rockade fett och allt sånt, gick vi in på Donki Hote som ligger i samma byggnad och hittade en laundry shelf som jag letat efter såå länge! Vad nu sjutton det kan vara så är det en hylla man har över tvättmaskinen för att kunna ha tvättmedel och annat där. Exakt samma hylla som jag tittat på online fast där i affären för inga pengar alls! Online hade den kostat runt 1 000 kr och nu betalade vi runt 200 kr för den. Helt sjukt. Att vi verkligen behöver en hylla ser man här:



Mitt hemma bygge har kastat in handduken.



Jo men visst ser det bättre ut, behöver inte oroa mig för att det kollapsar när det skakar heller. Sen får man väl ta och hitta på någon ny lösning för moppar och annat för det passar ju inte alls in längre nu!

Kommentarer
Postat av: Tokyo - Love

Älskar att man kan gå och shoppa på kvällarna! Det saknar jag verkligen, köpte ett par grymma converse på ABC-mart efter en kväll på Izakaya inkl. en hel del umeshu.. hihihi



http://sakuradesu.blogg.se/

2011-06-13 @ 22:39:42
URL: http://sakuradesu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0