Mumspopcorn!

Popcorn är ju bäst! Förutom för att det är mumsigt så är det lätt att ha opoppat hemma och när man är för lat att gå ut och handla något att småäta på så är popcorn riktigt gott! Nu ikväll gjorde jag precis världens godaste popcorn någonsin och bara måste dela med mig ifall någon annan skulle tycka samma sak!



Poppa popcornen i saltad olja och sen pudra på Tex-Mex seasoning som finns i vanliga mataffärer (Sverige), det ska vara som en liten svag smaksättare och inte ett försök till tacos popcorn så litegrann bara. Efter det micra smör, en klick ungefär på en tallrik och skvätt över popcornen. Man kan nog behöva salta lite extra beroende på hur salt galen man är. Det var förvånansvärt mumsigt! Men jag vet inte.. jag kan också ha varit hungrig så att allt var gott..!

Kommentarer
Postat av: Tokyo - Love

Hmm.. kanske får testa detta. Har aldrig provat smaksatta popcorn, förutom smörsmak då. (kanske har testat kolasmak, fick jag för mig..)



http://sakuradesu.blogg.se/

2011-06-20 @ 23:57:13
URL: http://sakuradesu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0