Pokemon Original Manga

Hej! Tack för att ni alla varit så tålmodiga när jag varit borta lite från bloggen och för alla mail, jag mår bra! Det är varmt och fuktigt i Japan men regnperioden är äntligen över och efter det starkare skalvet vi hade sist så händer det inte så mycket på den fronten. Just nu tänker vi alla här i Japan på Norge och den fruktansvärda tragedi som går igenom. Det här året har med sig en massa elände och hemskheter :(

On a happier note, eller något, så har jag grabbat tag i Pocket Monsters original serien som är på en hel del volymer (har inte riktigt kollat upp hur många) när jag för en gångs skull lyckades tajma att affären hade volym 1 inne!



Det här är nog den absolut bästa mangan som finns, den är så barnsligt rolig att jag skrattar rakt ut på tåget.



Klockren xP!

Både jag och Yuji gjorde oss av med en hel del manga förra året för att röja upp här hemma, när mangan kostar runt 8 - 15 kr styck så är det rätt lätt att samla på sig en del. Men nu när jag röjde fram för att se statusen på min Diamond&Pearl serie som min lokala Book Off har fått in hela serien på (för att se om jag saknar någon) så var det rätt uppenbart att mina Pokemon klarat sig från städningen :P



Jag har två av "Myuu to Hadou no Yuusha" för att det är min favorit. Den ena är i väldigt gott skick och har alla klistermärken som följde med. Den andra är också i schyst skick men saknade klistermärken när jag köpte den och är den jag drar med mig överallt. Det är min absoluta, absoluta favorit därför har jag två!

Kommentarer
Postat av: Sara

Wow, 8-15kr/st. Vilken dröm =) Har du vart till ett sånt manga-café där man kan betala och läsa hur mycket man vill i några timmar nån gång?

2011-07-27 @ 22:18:09
URL: http://genomsaraslins.blogg.se/
Postat av: Anonym

vf heter din blogg just kiminostyle?

2011-07-27 @ 22:24:04
Postat av: Annica

Men fan... Visst väl inte en chans i världen att den där mangan någonsin kommer att säljas i Sverige:( Du har det så lyxigt när du kan köpa så mycket billig manga:)

2011-07-27 @ 23:23:14
URL: http://mangaandart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0