Tillökning (.. i tanken!)

Vi håller på att koka över här hemma. Vi rör knappt på oss och ändå har man ett lager svett om hela sig, jag ser ut som att jag varit på gymmet en timme. Fy sjutton va varmt det börjar bli, 34 grader hade vi i Tokyo idag.



Nu är tanken också invigd! Först fick lilla svarta hoppa över och testa vattnet lite, stark och nyfiken som han är, tätt följd av de andra 3 (;D) någon timma efter när dom var klara med sin vatten vänjning. Tanken är hela 30 grader, nästan 31 utan fläck och ofta har den även en av våra stora, då står den stadigt på 29.
Men det ser ju ut som en hårtork..



Nya bebisen! Ja nu är dom fyra istället för tre! Det var inte alls meningen, tanken var att jag skulle skaffa en till med koi teckning men han är så vacker, bilden visar inte ens hälften va fin han är. Han är en blue pearl so han skiner i blått och har stor över och under fena.



Och när man lyckas knäppa en bild där det inte bara är ett glittrigt flimmer så får man passa på att posta dom! Här är min platinum (med lilla guld i bakgrunden). Den är helt kritvit!

Alla fiskarna är i stort sett lika stora som ett 10 yen mynt. Alltså ungefär som en enkrona, max! Så dom är fortfarande små bebusar!

Kommentarer
Postat av: Tokyo - Love

SÅ fina, men oj så små de är nu.. hihi



http://sakuradesu.blogg.se/

2011-07-01 @ 22:09:21
URL: http://sakuradesu.blogg.se/
Postat av: Cecilia

oj! de ser mycket större ut på bilderna, men oj vad fina de är!

2011-07-03 @ 16:03:58
URL: http://mylifejapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0