Smekmånad = värdekupong ;D

Nu är allt bokad för de tre första nätterna i Egypten då vi är i Kairo så vi slipper stressa runt jetlaggade och halvförvirrade. Jag vill också tipsa alla nygifta om att "honeymoon" är det nya nyckelordet! Vi minns alla hur trevligt det var att vara brud och man nästan lite saknar magin när det är över men smekmånaden är lika fin den! Underbara Four Seasons upgraderade vårat rum som en present till oss innan jag ens hunnit svara på vilket rum jag hade tänkt mig från början :D!

Det kom väldigt smidigt fram genom mina otroliga telefonskills, min intelligens bara skiner igenom luren när jag pratar med folk.. not:

Han: How many people will be joining your party?
Jag: We're two people, adults, right from the airport.
Han: Excellent! What kind of room do you have in mind *radar upp allt om diverse erbjudanden
rum information etc* and all rooms can be customized, twin sized bed, king sized be-
Jag: Oh! Right, I want a king sized bed, this is our honeymoon!
Han: .. hahaha.
Jag: I mean we're, it's my husband.. okay that came out a little.. weird.
Han: No no, I understand.
Jag: No, no, you don't understand, no understanding!
Han: Hahaha!



Jag tjatade minst 3 gånger om hur jag ville ha pyramid utsikt från rummet, det är ju så häftigt! Det fick vi så nu håller jag tummarna på att vädret är bra så att vi kan se dom också! Jag är så spänd!

Kommentarer
Postat av: Beckie

Haha, jag vet hur det är när man ska försöka formulera sig i telefon xD Det brukar inte gå någon vidare bra!

Vilka fina, lyxiga rum dom har där annars! Åååh! (Inte alls avundsjuk.. NEJ!)

2011-01-27 @ 19:50:21
URL: http://beckieshideout.blogg.se/
Postat av: elin

HAHAHAHAHAHA! man fattade ju vad han tänkte på när du sa det där. aww hoppas ni får en bra smekmånad tillsammans! Ta gärna foton o visa sen!

2011-01-27 @ 20:30:45
URL: http://thegoldenlock.blogg.se/
Postat av: Johanna (Tokyo - Love)

Lyxigt!

2011-01-27 @ 21:49:36
URL: http://sakuradesu.blogg.se/
Postat av: hanna

Hej! :D

Jag har en liten random fråga; har du Pokémon black/white till Nintendo 3DS? Och hur värt är det? :3 Är mega sugen. Men det måste ju hålla standard! Så frågan är: håller det standard?

Älskar din blogg!

2011-01-27 @ 23:03:09
URL: http://maozi.bubbleroom.se
Postat av: Emilie

SHIT vad häftigt! Hoppas ni får det underbart =)

Jag vill ha vykort :$

2011-01-28 @ 08:48:11
URL: http://puxish.blogg.se/
Postat av: maria

Alltid skönt med semester, men är ni inte rädda att hamna mitt i oroligheterna i Kairo?

Svenska UD avråder från resor dit...



2011-01-28 @ 11:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0