Nintendo 3DS

Förhandsbokningen av Nintendo3DS är nu slut (sen några dagar tillbaka) och nu är det mindre än en månad tills den kommer. Jag har fått den i julklapp av Yuji! Jag har en biljett på kylen som är "värd" en 3DS ;D.
Jag vet inte om Yuji förhandsbokat eller vad han har gjort, eller om han är lite optimist och tänkt köa. Det får vi se, men så länge vi får vantarna på en så spelar det inte så stor roll! 



**
Jag undrar om det är i hopp om att rädda de förstörda mumierna som man fortfarande inte har gått ut med information om vilka av the kungliga faraoerna det är. Eller om det kanske helt enkelt inte anses viktigt nog.
Kan det vara så att Ramses II är en av dom? Eller Seti?
Varför får vi inte veta?
Ramses är en av de mest välbevarade mumier vi har.. han regerade i många, många år och ligger bakom massor med monument som idag är stora turistattraktioner, t ex Abu Simbel.

Kommentarer
Postat av: Tokyo - Love (johanna)

Ohayou! (i alla fall här i Sverige..*)

Ja, det blir ju en del kompromisser och övertalningar.. hoppas bara att det inte är jag som blir övertalad, hehe. Ne, seriöst så vill han nog också ha en hund men det finns inte tid just nu.



Oh, 3D alltså, riktigt kul. Hoppas den är bra också!

2011-01-31 @ 10:02:22
URL: http://sakuradesu.blogg.se/
Postat av: TikkTakk

Tur att jag hann boka den då :D Själv får man ju vänta 2 månader ><

2011-01-31 @ 15:19:37
URL: http://tikktakk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0