Foundation och mascara fixat!

Igår var jag på Lancome för att köpa en ny foundation, den jag beställde online var ju för mörk och jag har absolut ingenting kvar av min gamla. Den serien som jag använt har utgått fick jag reda på så det var lite kul att titta på lite nya foundations. Jag har hållit mig till samma ton och typ men valde en utan rosa/rött pigment i eftersom jag inte alls har så mycket av det i min hy alls, jag är mest bara... likblek.



Det blev en mascara också, jag köpte en ny mascara för bara en - två veckor sedan men jag är inte alls nöjd med den. Det var första gången jag testade en mascara med två steg, först vit som förlänger och allt vad den gör och sen svart på men det var inte alls någon höjdare. Fransarna blev så torra och den vita smeten var så svår att täcka över utan att ha på flera lager. Det är alltid kul att prova nytt men den här gången blev det att gå tillbaka till det gamla.

Nu behöver bara mina lotion och rengörings produkter komma så är jag "all set" för några månader igen!

Kommentarer
Postat av: becka

Är smink dyrare i japan, eller är det som i sverige? Jag vet inte varför, men känns som om de har massa olika saker som inte finns i sverige =)



Jag har också testat sånn, två-stegs maskare, men tycker också att den sög! så det var första och sista gången jag köpte de!

2011-02-15 @ 18:42:37
URL: http://gepzy.livejournal.com
Postat av: Tokyo - Love (Johanna)

Skönt när man får lyxa lite.. med nya produkter i sminkväskan! Känner likadant när jag varit och köpt något från Clinique, som jag använder.



http://sakuradesu.blogg.se/

2011-02-15 @ 21:56:48
URL: http://sakuradesu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0