Nej! Fel ton på foundation!

Mina teori böcker kom inte idag men däremot kom mig foundation med perfekt timing, jag verkligen skrapar ur den gamla som egentligen är slut jag bara vägrar inse det. Men till min stoooora fasa så tog jag ändå fel ton, den nya är alldeles för mörk, jag kan inte använda den. Det känns som lite halvpanik, jag har verkligen ingen foundation kvar!



Det är helt otroligt att jag kunde vara så off, jag behöver två veckor i Grekland för att bli sådär mörk! Det ska nog gå att ordna på något vis så jag får rätt ton!

Kommentarer
Postat av: Mitsu

Hej :D

Tänkte bara fråga dig om du vet någon hemsida här man kan köpa visual kei/jrock inspirerade kläder eller där man kan få tips :) Tänkte att du kanske vet när du bor i Japan ^^

2011-02-11 @ 21:55:13
URL: http://mitsus.blogg.se/
Postat av: Linnea

Testa att blanda ut den med din dagcreme och se om det hjälper.

2011-02-11 @ 23:10:57
Postat av: Jenny Yu

Köp en till foundation som är för ljus och blanda! >:D

2011-02-12 @ 04:40:41
URL: http://puremelody.livejournal.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0