Nya skor för trafiksäkerheten

Usch va dålig jag har varit. Jag har inte uppdaterat alls. Vet inte varför jag helt hamnat utanför mina rutiner ser farmor gick bort och jag åkte till Sverige för hennes begravning. Eller egentligen är det kanske inte så konstigt men så kan vi ju inte ha det! Den senaste veckan har dock varit rätt tuff eftersom jag lyckats dra på mig magkatarr. Det var tre dagar dubbelvikt i sängen tills jag lyckades släpa mig till läkaren och nu efter cirka 5 dagar med medicin så har i stort sett allt det onda försvunnit. Jag har alldeles för mycket magsyra och har haft det väldigt länge, långt sen innan mitt bröllop då jag började känna symtom från det. Det är bara så typiskt att jag är så dålig på att dra mig till läkaren ändå så känns det som jag aldrig gör annat än springer där. Men när jag egentligen tänker efter så är det bara min ADD som får gå till läkaren.



Och så en STOR bild på mina nyinköpta skor. Idag efter en körlektion så ställde jag in allt och åkte raka vägen hem, jag vet inte hur jag inte kunnat inse att jag inte kan köra i mina vanliga skor men nu har jag i alla fall hajjat det. Jag har ju Tone ups i vanliga fall men sulan på dom är något tjockare än vanliga skor vilket gör att jag inte kan känna pedalerna på bilen. Inte konstigt att jag körde som en nolla helt plötsligt, för lite bättre än idag kan jag faktiskt köra. Grejen är bara att jag inte har någon speciell kärlek till skor.

Jag måste vara världens sämsta tjej på den punkten. Jag vill endast ha ETT par skor åt gången annars får jag sån ångest över vilka jag ska ha på mig. Mina skor ska också vara lös sittande och enkla att sätta på. Både jag och min syster brukar hålla oss rätt strikt till Reebok precis som våran mamma och det är den vanliga dojan jag använder mest. Fast sen händer det såklart att man ibland hittar något annat latjo men nu blev det Reebok igen! Eftersom jag också har noll intresse i att shoppa skor så spenderade jag cirka 2 min online på japanska Rakuten och klickade hem ett par. Och eftersom det är underbara Japan så kan jag förvänta mig dom innan nästa körlektion!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Halloj på dig!



Min magkatarr försvann helt när jag bärjade dricka Aloevera. Den gula dunken med innehåll som smakar uuurrrkkk. Men det hjälper. Det är så ren Alovera man kan komma. Nu räcker det att när jag känner att det är påväg dricker i någon vecka och det lägger sig direkt. Det är likadant med pappa. Kommer du inte åt det i Japan får vi skicka dig en dunk här hemmifrån. Titta in här http://www.foreverliving.se/sv/vara-produkter/orginalet Tror tyvärr de måste köpas genom hemförsäljning. Det är väl amerikanskt som allt annat företaget Forever men det kanske finns i Japan med.



Kramar från oss

2011-12-08 @ 13:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0