Helt såld på Super Mario Galaxy!

En av mina julklappar i år var Super Mario Galaxy 2 och jag har hittills vägrat Super Mario till Wii eftersom jag aldrig varit ett riktigt fan av Mario. Gasp, I know right? Tänk att jag erkände. Jag är bara så hysteriskt värdelös på Super Mario, jag har inte tålamodet som krävs för att vänta på snurrande eldpinnar och tajma hopp.
Men WOW!
Vilket stimulerande spel! Nu låter jag ju dötrist med hur jag uttrycker mig men det är det jag känner, hela hjärnan och armarna får arbeta, jag satt fastklistrad från att jag kom hem ifrån jobbet tills midnatt när det var läggdags ( 17 - 00 ) och med tanke på min ADD så är även det väldigt imponderande. Jag är jättestolt över att ha klarat en galax! Så långt kommer jag sällan i spel som Super Mario.
Skitkul!

Kommentarer
Postat av: Meroigo

Jag vill jättegärna ha en Wii med Mario Galaxy 1+2 och Zelda: Skyward Sword... borde köpa. Avis på dig iaf! :D

2011-12-27 @ 05:57:07
Postat av: LIsa

Ritkigt kul att läsa din blogg! Läser all Tokyo/Japaninformation jag kan komma åt för tillfället då jag och min pojkvän åker till Tokyo två veckor i mars. Ska bli oerhört roligt.

Vill för övrigt verkligen rekommendera "Super Mario Bros Wii" - antagligen det mest underhållande spel man kan hitta om man är 2-4 spelare. Alla springer omkring i banorna samtidigt och man kan då råka knuffa varandra, plocka upp varandra och kasta varandra. Har ibland skrattat så tårarna runnit när jag spelat :)

2012-02-11 @ 21:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0