5 saker om mig!

Nu på kvällen så smällde min fina, älsklings man upp en riktig scanner station i sängen (för vi kan inte vara någon annanstans i den här fruktansvärda kylan!) och så har jag scannat runt 100 bilder från när jag var liten. Det är ett under vilka fantastiskt bra projekt man kan avsluta när man som ADD offer är medicinerad!

Kan ni tänka er att jag var blond som liten?
Det är jag verkligen inte nu!


Det hela inspirerade mig till att köra en liten "5 saker ni kanske inte inte visste om mig"!

1: Jag är en dokumentärs-knarkare! Redan i mellanstadiet hade jag sett det mesta på Discovery och var så besviken när dom körde "repriser". Jag kan se upp till 7- 10 stycken om dagen om det finns tillgängligt.

2: Jag har ett IQ högre än genomsnittet men det tog mig 4 år att klara MatteB och jag vet knappt vart några länder ligger.

3: Jag kan inte ha på mig något två dagar i rad utan att det tvättas först om det inte är en jacka. Jag tvättar med andra ord väldigt mycket.

4: Jag avkyr köttbullar! (och hemma gjorda hamburgare och köttärslimpa och pannbiffar.. allt med köttfärs och lök).

5: För 10 år sedan skrev jag på mitt första anställningspapper med McDonald's Sverige! Nu denna månad har jag varit anställd på Japanska McDonald's i ett år.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Naw så söt du var..eller är såklart! ;)

Jag var också blond..såg ut som en albino på sommaren, not so much anymore!

2011-12-14 @ 20:01:11
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/
Postat av: joanna

meeeeen lilla vännen, HATA KÖTTBULLAR?! Men herregud kvinna....om nom nom nom noooooom NAAAOOOM! Hooo, längesen jag läste din blogg ju :3 skojsigt skojsigt. :D

2011-12-14 @ 20:27:47
URL: http://www.asiandog.blogspot.com
Postat av: Greta~^^

haha jag är också dokumentärs-knarkare och jag hatar köttbullar (y)

2011-12-15 @ 15:43:32
URL: http://guruguru.blogg.se/
Postat av: Debbie

Åh, jag älskar också dokumentärer! Såg på Discovery så fort jag fick chansen förr. ^^ Inget man har tillgång till i Japan då tyvärr. Eller iaf inte jag.



Ska vi se tillsammans?

Vart får du tag på ditt "knark"? ^^

2011-12-16 @ 15:52:05
Postat av: Emma

Waait, var du tretton när du började på McD? :O

2011-12-19 @ 21:43:12
URL: http://lmao.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0