Allt annat förutom DET.

Ögonen går i kors! Jag är så trött på spårvagnar och otydliga prov och skyltar med pilar med blinkande ljus plus en viftandes polis. Det värsta med de här proven är att det spelar ju ingen roll om man förstår teorin eller inte, man måste köra någon slags mind reaing teknik på provet och bara lära sig det. Då kunde man ju likabra ha skippat boken och lektionerna och bara suttit och klickat tills det satt.

Nu har jag gnällt klart, jag kör ju samma visa som alla andra som tagit körkort :P Förutom att plugga teori idag så har jag även sysselsatt mig med att aktivt försöka skjuta upp att plugga som väldigt viktig tvätt, sträcka på benen, mat/mellanmål/belöning, viktiga email, prata strunt med svärfar i 23 minuter och mata fiskarna en och en, flake by flake. Jag måste säga att jag är riktigt imponerad av mina skjuta-upp skills.

Kommentarer
Postat av: HanneChan

Urk! Plugga över huvutaget får ögonen att gå i kors på mindre än en minut för mig! xD



Kämpa på! ~ (^,^)/

2011-08-27 @ 16:32:38
Postat av: Madelene

Visst blir man duktig på att skjuta upp saker när man pluggar, allt annat blir så otroligt mycket viktigare. Inför mitt teoriprov lärde jag mig allt på datorerna, och sedan läste jag i boken några timmar varje dag i en vecka innan provet. Strök under det som verkade viktigast och övade extra på det. Det gick bra :)

2011-08-27 @ 20:05:32
URL: http://breakfastonmars.blogspot.com/
Postat av: panda

Det kallas prokastination (stavning?) och är vanligt förekommande. Jag vet inte hur många gånger jag skjutit på tentaplugg labbrapporter men på något magiskt vis så har jag alltid lyckats bli färdig.



Kram från Panda o(^_^)o

2011-08-28 @ 04:25:59
URL: http://xiaoxiongmao.tumblr.com
Postat av: Sanya

Ah, att skjuta upp saker är en konst, jag har nästan förfinat den nu. Visserligen blir diverse uppgifter, tentor och annat skitviktigt lidande, men det brukar mirakulöst lösa sig så småningom ;) Lat blir man, haha! Lycka till med körkortet, jag lider med dig.

2011-08-28 @ 12:56:48
URL: http://sanyasan.blogg.se/
Postat av: Moa

Fy skjuter också upp att plugga...^_^''

Och att övningsköra, haha! Flyttar hemifrån om ett år, och har bara övningskört 2 gånger... (a)

2011-08-28 @ 22:21:08
URL: http://www.momomoa.blogspot.com
Postat av: Beckie

You can do it! Men jag vet hur det är. Jag skjuter också ofta upp saker, tyvärr.

Man får försöka styra sig, hur svårt det än kan vara~

2011-08-30 @ 00:00:49
URL: http://beckieshideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0