iTouch skal!


Jag har inte hunnit visa alls vilket iTouch skydd jag valde för iPoden. Jag har alla mina skydd från Bizmobies, mitt DS och gamla iPod nano har också det här skyddet. Det kostar några hundralappar men är värt varenda öre för jag behöver aldrig mer köpa ett nytt skal!



Jag har inte en kamera i huset som har batteri så tyvärr blir det en sånhär fin bild just nu. Det är så svårt att sticka en massa sladdar i väggen utan att få dåligt samvete. Speciellt när man verkligen kan se hur dålig strömmen är i väggarna och hur dåligt hela landets internet har blivit av alla skalv och av att vi förlorat Fukushima.



Vänster är samma mönster jag har på min iPod Nano.
Höger på mitt Nintendo DS!

Kommentarer
Postat av: becka

Jätte snyggt! :D

2011-04-23 @ 16:28:15
URL: http://gepzy.livejournal.com
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Glad påsk era fjädrade tuppar! :D

2011-04-23 @ 22:35:53
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Sofia

Wow, jag älskar det nere till vänster! Om jag köper en iPhone ska jag absolut ha det skyddet... Kul det skulle vara om man kunde göra sina egna - photoshopnörd som jag är, haha.

2011-04-24 @ 15:23:24
URL: http://sofiaostlund.webblogg.se/
Postat av: Tiiwh♥

Hej Mimi! ♥



Jag har en liten fråga och jag hoppas du har energi nog att svara på den!

Jag funderar nämligen på att kanske studera på något universitet utomlands och kanske i Japan.



Men nu är det såhär att så fort jag nämnde det vid middagsbordet sa min bror "Det är tydligens SUPERsvårt för en utlänning att bosätta sig i Japan. Man kan bara förnya sitt visum två gånger och för att man ska kunna stanna måste du gifta dej med en japan."



Jag undrar om detta faktum är sant? För om jag skulle åka och bo i USA tror jag inte att det skulle vara likadant, så jag undrar om det är sant?



Pussar & Kramar från Tiiwh! ♥

2011-05-03 @ 20:15:26
URL: http://khurumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0