String Cheese



Vid 12 tiden sprang jag en tur till mataffären för att handla choklad som jag fick sånt sug efter. Jag äter inte choklad vanligtvis så det är bara när jag blir sugen som jag kommer springandes i nytvättat, blött hår och pyjamas sådär vid midnatt. Men mitt i shoppandet kom jag på att det var String Cheese jag ville ha istället. Det är min nya grej och det är så sjukt gott.



Har ni tänkt på hur vissa saker blir så mycket godare av sättet man äter det på? String Cheese är ost som man drar av i små "strings" som på bilden. Dom kan vara jättetunna som tråd om man bara pillar ordentligt. Jag gillar rökt bäst eftersom jag är hälften gammal gubbe.

Kommentarer
Postat av: becka

haha, ser inte ut som ost... mer fudge lr liknande :P men e särket gott ^^

2011-04-12 @ 20:35:00
URL: http://gepzy.livejournal.com
Postat av: hanna

haaha älskar dig xD gubbmimi <3

2011-04-13 @ 15:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0